Inspirace od Martina K. z béčka

Náš cvičící kolega Martin ze skupiny B nám zaslal video, jak časně ráno cvičí na okraji Prahy, kdy na naše hřiště zavítají akorát zajíci a srnky (a když ještě nebylo zavřené). I s instrukcemi níže. Děkujeme moc za inspiraci, Martine!
 
Jinak v následujícím týdnu vznikne mustr na cvičení doma pro jednotlivé skupiny, takže se můžete těšit na navázání toho, co znáte z tatami. 

Martinův individuální trénink

Většinu z jeho tréninku lze ale cvičit i doma. Závěsný posilovací systém (TRX) může být zachycen mezi futrem a zavřenými dveřmi.
Jak může vypadat trénink, když se nepotřebujete „zrakvit“ a máte jen omezený čas venku, než se zvýší pravděpodobnost setkání s dalšími lidmi?
 
Veškeré sestavy níže uvedené lze najít na Youtube pod uvedenými názvy.
 
1) Rozcvičení.
  • Část každodenní pro zklidnění a posílení vnitřní síly, není možné sdílet videem, více na wushu.cz.
  • Případně lze nahradit jógou doplněnou o krátké statické meditační cvičení.
2) Sestava Qigong taijiquan.
3) Sestava Qigong Pěti zvířat (léčebný taoistický pohybový qigong).
4) Taiji 13 forem (starobylá taoistická sestava zprůchodňující energetické dráhy, cvičí tělo).
5) Taiji 13 forem v pozici stromu (statický qigong, ve kterém tělo odpočívá a cvičí duch).
6) Sestava Wudang taiji (intenzivní avšak léčebná sestava 700 let starého wudangského wushu)
  • Část pro rozvoj vnější síly.
7) Cvičení na TRX nebo s vlastní vahou.
  • Část gymnastická pro rozvoj pohybové inteligence.
8) Trénink základních gymnastických cviků nebo akrojóga
  • Závěrečné protažení doma pro rozvoj flexibility.
Snad poslouží pro inspiraci v době kdy nemůžeme cvičit normálně.
Video s některými cviky zde: https://www.wevideo.com/view/1624373265 
 
 
Zdraví Martin